En ny dag till ända!

Nu närmar ännu en dag sitt slut. Denna dag har varit härlig, tjejerna och jag tog en promenad i det  vackra vädret på förmiddagen. Vi gick ner till badhuset och fikade, de tog varsin glass och jag tog en kaffe med en bulle till. Gott var det iallafall! Sen gick vi hemåt igen. Wilma var duktig och gick hela vägen, Ronja blev trött i benen och fick åka vagn. Nu sover båda två efter att ha härjat nästan hela dagen. Innan de gick och la sig gjorde jag ett ryck i sovrummet och bytte gardiner. Kecke är iväg på träning, och Jonas sitter på rummet. Själv så sitter jag uppkrupen i soffan och flippar mellan Bygglov och Mästarnas Mästare. Två bra program, bara synd att de måste gå samtidigt! Ha en skön kväll alla för det ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilka gardiner blev det

i sovrummet?





//Z

2009-03-18 @ 06:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0