Tisdag igen!

Hej!
Så var det tisdag igen och jag sitter uppkrupen i soffan och tjejerna sover. Grabbarna är på karateträning.
Tänkte försöka mig på en liten uppdatering här på sidan.
Förra veckan hade tjejerna och jag riktiga härliga dagar när vi var lediga, tisdag var vi till lekparken i strålande sol och torsdag var vi en heldag i jan gullik med pannkaka till lunch och korv, mackor och varm choklad. Det var helt underbart även fast solen försvann på eftermiddagen.
Fredag då blev det badhuset, och då var även Kecke med. Wilma har tjatat att han ska följa med så nu när han hade veckovila så följde han med oss. På lördagen satt jag och gjorde högskoleprovet hela dagen. Det var tungt helt slut i huvudet efteråt.
Söndag blev en shoppingdag på Ikea handlade inte mycket men det var bara skönt att gå runt och titta. Tjejerna var hemma hos mormor och morfar så  man behövde inte jaga dem heller bara gå runt och titta. Jag köpte en påse the iallafall Påskte hette den.

                                      Tjejerna i lekparken!




                               Pannkaksätning i Jan Gullik




                                   Ronja i badet!


                          Wilma i badet!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Kul med lite uppdatering... //Z

2009-03-31 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0