Tråkig måndag!

Hej!
Vi har haft en härlig helg med strålande väder, varit ute mycket och ätit god mat med trevliga vänner.
Innan jag visar några bilder på vad vi gjort i helgen så har jag ju lovat att jag ska uppdatera med några bilder från fjälls.
Blev inte så många bilder när jag gick igenom kameran men några hittade jag.

  
Tjejerna gungar i en lekpark i slalombacken.

   
Vädret vi hade den dag vi åkte hem!

De andra korten som jag hittade är sen den dagen då Wilma fyllde 5 år sätter in korten både sen hon fick tårta i fjälls och sen hon hade kalas här hemma.
 
Tårtan som jag gjorde uppe i fjälls!!

 
Tårtan som jag gjorde till kalaset!

 
Paket öppning här hemma.

Det var de bilder jag hade som jag inte lagt ut än men nu är de ute för beskådning!!
Nu till vad vi gjort i helgen, sista april hade vi tårtkalas för våran grabb fyllde 17 år. Vi var en sväng ner på Hågesta och kollade in brasan. Mycket folk var det där nere men det blev så kallt när solen försvann så då åkte vi hem.
På fredag var vi ute hela dagen och kollade på bilar, det var bilens dag på stans bilfirmor. Jag provkörde en Hyundai Santa Fe inte alls så dum bil, skulle gärna kunna tänka mig en sådan. Tjejerna de hoppade hoppborg och red häst!


Wilma sitter på den första hästen och Ronja på den bakom.

På lördagen var det lika fint väder, så då for vi till Forse och Kecke cyklade med hundarna och jag tvättade bilen invändigt. Tjejerna de cyklade och lekte i sandlådan.
På kvällen var vi till några kompisar och grillade.



Tjejerna åt pannkaka och färska jordgubbar se vad de njuter i solen!!

Medans vi åt vår mat gjorde de en koja av några grejer som skulle kastas bort.



Söndag 3/5
Strålande sol och varmt även idag, vi började dagen med en promenad runt broarna med barnvagnarna. Sen for vi till Forse och hade det skönt. När vi ätit middag så hade tjejerna avslutning på Ungdomsskidan så då for vi upp till Nipan skolansmatsal och de fick ta emot varsin pokal.

 Två glada tjejer!!

Så härlig har våran helg varit. Men idag är inte vädret lika fint också har min allergi slagit till rejält så jag känner mig ganska trött och slut idag.
Ha en fortsatt trevlig dag!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0