Solig dag!!

Hej!
Nu är det länge sen jag var inne här. Det sista jag skrev var i somras såg jag! Ja, ja mycket har hänt men jag tänker inte rabbla upp allt. Jag skriver ju mest för egen skull och när jag själv känner för det. Det jag kan berätta är att jag har börjat plugga, jag tänker försöka bli lärare. Jag läser på distans nere i H-sand, men allt det vet ni ju redan ni som känner mig.
Nu till något roligare, idag har vi varit på skidtävling i Graninge. Dagen kunde inte vara bättre, -5 och inte ett moln på himlen en helt underbar dag. Det gick jätte bra för tjejerna, att åka skidor och att få tävla det är det bästa de vet.
Efteråt åkte vi till Forse och jag och Kecke tog en tur med våra hundar, först for han med Plexus och sen for jag med både Tispa och Hero. Det går jättebra att åka med båda två de är så himla snälla. Vi åkte 7 km, en härlig sväng i solen blev det.
Nu är det snart dags för tjejerna att gå och sova, hoppas de är pigga imorgon och att ingen av de har fått feber, det är gränsfall nu ikväll! Tråkigt om de blir sjuk.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
                                         /Kram Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0