Tisdag igen!

9/2-10

Att jag alltid skriver på tisdagar! Det kanske är för att jag är oftast ensam hemma då medans de andra tränar. Tjejerna har också tränat, de har skidträning på tisdag kvällar. Nytt för i år är att SSK och Ruif samkör träningen, så varannan tisdag är vi på Hallsta och varannan är vi på Remsle, där var vi ikväll. Först träning en timme och sen är det fika, saft och mackor.
Vad vi gjort övrigt idag, hm Ronja har varit på kyrkis. När vi hade lämnat henne for Wilma och jag och fikade på badhuset sen for vi och handlade också fick hon gå en sväng till leksaksaffärn och kolla lite. När vi hade gjort det for vi och hämtade Ronja. Eftermiddagen tillbringade vi hemma, tjejerna lekte och jag satt vi datorn och försökte plugga lite. 
Nej, nu ska jag göra några situps och lite armhävningar, känns att det kan vara dags att försöka väcka liv i min kropp.

Sov gott kram Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0