Torsdag den 3/2-2011

Ja så är det torsdag igen, dagarna bara rullar på snart är det helg igen! Den här veckan har varit full av aktiviteter. Jag har en del böcker att gå igenom från skolan, men jag har ändå hunnit med att åka 4,1 km längdskidor, besiktat bilen som gick igenom utan anmärkning!! Känns super skönt att ha det bortgjort. Två dagar har jag gått och hämtat tjejerna en promenad på 4.2km/dag.Idag var det extra jobbigt, det var fullt snöfall ute stora lapphandskar. Imorgon så åker jag och Kecke till Sundsvall för en shopping dag. Tjejerna de får vara hos mormor och morfar, det blir en natt i Kramfors imorgon eftersom tjejerna har skidtävling där på lördag! Ifjol blev det ingen tävling i Kramfors eftersom tävlingen var på min födelsedag. Jag hoppas bara att det har slutat snöa tills imorgon inget roligt att köra bil och hamna efter en lastbil när det är snörök på vägen! Nu ska jag fortsätta se på Landskampen mellan Norge och Sverige, ser inget bra ut för Sveriges del.
Måste bara lägga in två fina kort på tjejerna som jag tog förra veckan när vi var uppe i Finnmarken!










Fina tjejer en fin dag!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0