Nytt år nya möjligheter!!

Tänk vad fort tiden har gått det är redan ett nytt år! Men vad hände egentligen under förra året. Jo, jag fortsatte att plugga på Lärarutbildningen i Härnösand. Nu är jag inne på min fjärde termin och jag har bara tre kvar. Det känns helt sjukt att det gått så fort. Wilma började i förskoleklassen i höstas och Ronja började i femårsgruppen. båda går de på Prästbordetsskola.
Dan innan nyårsafton så blev jag moster till en underbar liten kille som ska heta Lukas, han skulle ha kommit den 28/1-11 men han hade lite bråttom ut så han blev född uppe i Sunderbyn.
Wilma har haft vattkoppor under lovet och Ronja har det just nu, så därför så får hon vara hemma med mig den här veckan också.
Idag så har mormor och morfar varit här en stund medans jag var upp på Nipan och gjorde en omtenta i matte.
När de hade åkt så åt vi lunch och sedan började jag städa ut julen, det känns lite tråkigt att kasta ut alla tomtar och alla mysiga gardiner som man har haft under så kort tid framme. Men nu är börjar det ju gå mot ljusare tider så fram med ljusa gardiner och tulpaner så är nog snart våren här. Fast inte för fort hoppas jag för jag vill hinna åka lite skidor innan snön försvinner, har bara hunnit med 4km än så länge.
Ha en underbar kväll alla. Kram från lilla mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0