Hemma ensam med barnen medans maken är i Japan!

Vad konstigt det känns i lördags så skjutsade jag min älskling till tåget i
Sundsvall. Han och Peter är i Japan nu de kom fram 18.10 igår svensk tid.
Känns jättekonstigt att den här dagen nu är här, det var ett år sen de började
att planera sin resa dit och nu är de där. Har inte hört något ifrån de men jag
har sett ett kort på dem på Sensei Arakawa´s blog så jag vet att de har kommit
fram.


Känns skönt att ha kunnat se en bild på han iallafall, men det skulle vara skönt att
få höra rösten också. Jag hoppas att han kommer att kunna höra av sig på ett eller
annat sätt.
Imorgon ska tjejerna och jag åka upp till Junsele till min kära vän Linn och hennes
tjejer, hoppas att vädret blir lika skönt som idag så att vi bara kan njuta i solen och
svalka oss i deras härliga pool.
Skönt med sommar och sol och värme. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0