Måndag den 30/1-2012

Jag kan inte fatta vars tiden har tagit vägen. Den här helgen har bara försvunnit tycker jag. Vi har varit på två skidtävlingar med tjejerna, först i H-sand på lördag och sen på Remslespelen igår. Tjejerna gjorde jättebra ifrån sig.
Från det ena till det andra vars har tiden tagit vägen?! Vi har hunnit bo i vårt hus i 2 månader nu(snart tre) och det känns jättehärligt att bo här. Det vi har gjort som var viktigast när vi flyttade in var att vi renoverade badrummet på bottenplan och sen målade och tapetserade jag och Piga om vardagsrummet, det blev jättebra!!
Det känns så kul att man har kunnat förnya och gjort något själv. En annan sak som vi har hunnit uppleva är all snö som har kommit jag tycker att man har fått skotta varje dag sen vi flyttade hit, men jag klagar inte för det är så härligt med den vita varan tycker jag!!!
Jag hoppas att det nya året kommer att fortsätta lika bra som det har börjat, jag har snart gjort klart min lärar- utbildning bara två ynka terminer kvar och den här terminen känns som den kommer att gå bra! Jag läser en kurs om barnlitteratur just nu och senare i vår så blir det engelska.
Nu ska jag göra klart en skoluppgift, sen få i mig lite lunch och sen är det dags att begé sig på jobbet några timmar idag!
Ha en fortsatt bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0