Förkyld :(

Jaha, då åkte man dit då! Trodde att jag skulle klara mig men inte då, huvudet värker och känns som om det är fyllt med bomull. Näsan den rinner och jag känner mig allmänt hängig! Dagen har tillbringats i min härliga filt med armar som jag fick av min älskling i julklapp. Tänkte jag skulle se på damernas Super-G idag, men det har blivit försenat hela dagen. Första start skulle vara kl.11 men blev nu kl.14.30 istället. Nu ska jag fixa med middag innan tjejerna ska först på Mullekören och sen hem och byta om för att sedan åka på kvällens skidträning. Wilma´s grupp ska träna klassiskt ikväll och Ronja tror jag också har det. Vädret är minusgrader iallafall det har snöat mest hela dagen men nu har det lugnat ner sig så jag hoppas att någon tänker skotta idag för jag har inte ork att göra det idag! Dags att göra ett ryck med middagen så jag hinner med mig. Hoppas att ni alla mår bra där ute.
Kram från förkylda jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0